Wednesday, April 1, 2009

Pelancaran Blog "Yang Bercerita"


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Di ucapkan.

Sebelum ini, tidak terlintas di fikran saya, untuk mewujudkan blog ini. Namun, di atas galakkan Kakak saya (Blog Words of Mind), di samping kewujudan blog yang semakin berkembang, telah memberi sedikit kesan kepada diri saya untuk mewujudkan blog ini.

Pada hari ini, 1 hb April 2009, saya fikir, adalah tarikh yang tepat untuk melancarkan blog ini, kerana ianya bukan sahaja dilancarkan pada awal bulan, malah senang utk di ingati kerana tarikh itu begitu "femes".

Saya harap, semua rakan-rakan, sahabat, rakyat malaysia, atau dimana jua anda berada, sudi-sudilah melawat ke blog saya, dan saya sedia mendengar pandangan dan pendapat anda semua. :D

Semuga, blog ini dapat memberi kebaikan kepada kita semua.

Dengan Lafas Bismillahirrahmanirahim, Dengan ini, saya, melancarkan Blog "Yang Bercerita". Sekian, Terima Kasih.

4 comments:

Anonymous said...

Tahniah. Saya rasa bangga dengan anda. Tahniah skali lagi.


Syahira , Ampang

Anonymous said...

semoga kita dpt berkongsi cerita di blog anda ~~

menunggu utk membacanya :-)



* adyana *

Hasniza H. said...

Welcome t0 the World of Blogging :)
eh, blog link saya pun ade di situ nampaknye...

Anonymous said...

tahniah untuk hafiz hassan, selaku ketua pemuda2 bujang kacak kawasan ampang kerana berjaya melancarkan blog "Yang Bercerita"..

kami semua menunggu cerita2 panas, sensasi lagi terkini..

apa cerita pulau redang? hehe..

- hidup mahu mati xmahu -

topeckman